BUDUJTE S NÁMI PŘEHLEDNÝ SVĚT

+420 602 164 164

Pondělí - Pátek od 8:00 h do 18:00 h

Asistent/ka  manažera provozu

Požadavky

Vaše pracovní náplň

· Min. SŠ  ekonomického zaměření VŠ výhodou.

· Praxe na obdobné pozici min. 2 roky

· Vynikající organizační dovednosti

· Samostatnost, pečlivost a dynamičnost

· Znalost základů účetnictví

· Pokročila znalost práce s  kancelářským SW  (MS Word, Excel, Power Point)

· Zkušenost s ekonomickým info. systémem vítána (Pohoda, SAP,…)

· Aktivní řidič – řidičský  průkaz skupiny ”B”

· Komunikativnost, Loajalita

 

Vaše pracovní podmínky

· Místo práce: Martinovice 31         

· Pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod.

· Nástupní plat dle domluvy

 

· Práce s fakturami – kontrola, zapsání a přiřazení do systému

· Zapisování, třídění a denní podávání pošty

· Vedení pokladny

· Správa a výdej stravenek

· Archivace dokumentů (obchodní smlouvy)

· Vozový park – evidence, zajištění CCS, servis, leasing, přidělení zelených karet

· Řešení pojistných událostí - Komunikace s pojišťovnou, servisem

· Komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi.

· Evidence a správa firemní dokumentace

· Objednávky kancelářských a hygienických potřeb pro administrativu

· Podpora managementu – zajištění ubytování, letenky, jízdenky a další asistence.

· Administrativní a organizační podpora personálnímu oddělení 

· Organizační podpora při pořádání školení a firemních akcí

· Každodenní kontrola čistoty v prostorách firmy 

· Zajištění péče o klienty a starost o průběh jednání – poskytnutí nezbytného servisu              v podobě občerstvení, přípravy zasedacích místností, materiální zabezpečení a úklid

· Evidence v systému GPS Force - (zadávání klienta, vozidla, terminálů)



Pořadované znalosti a dovednosti

Vaší hlavní náplní bude administrativní podpora vedení společnosti, zajištění běžného provozu firmy a recepce.

Vzhledem k různorodosti práce a velkému množství úkolů, které jsou blíže popsány v pracovní náplni, vyžaduje tato pozice velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit.


Převážnou část Vaší práce bude tvořit administrativní podpora vedení společnosti, a proto je důležitá zkušenost s prací v informačním systému a povědomí o způsobu správy dokumentů ve střední firmě. Řada těchto dokumentů má důvěrnou povahu a jsou důležité pro správní řízení, proto je nezbytně nutná velká míra diskrétnosti, osobní zodpovědnosti a spolehlivosti.


Rychlost psaní na klávesnici na úrovni 230 úhozů za minutu je nutností pro dobré zvládnutí práce v informačním systému.

Vaše pracovní benefity

náborový příplatek



příspěvek na stravu


5 týdnů dovolené



3 dny sick days



sleva na produkty



další finanční benefity



Zaujala Vás naše nabídka?

zaštele nám životopis


my se Vám ozveme


sejdeme se na pohovoru

nastoupíte k nám