BUDUJTE S NÁMI PŘEHLEDNÝ SVĚT
Požadavky
Vaše pracovní náplň
· Min. SŠ ekonomického zaměření VŠ výhodou.
· Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
· Vynikající organizační dovednosti
· Samostatnost, pečlivost a dynamičnost
· Znalost základů účetnictví
· Pokročila znalost práce s kancelářským SW (MS Word, Excel, Power Point)
· Zkušenost s ekonomickým info. systémem vítána (Pohoda, SAP,…)
· Aktivní řidič – řidičský průkaz skupiny ”B”
· Komunikativnost, Loajalita
Vaše pracovní podmínky
· Místo práce: Martinovice 31
· Pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod.
· Nástupní plat dle domluvy
· Práce s fakturami – kontrola, zapsání a přiřazení do systému
· Zapisování, třídění a denní podávání pošty
· Vedení pokladny
· Správa a výdej stravenek
· Archivace dokumentů (obchodní smlouvy)
· Vozový park – evidence, zajištění CCS, servis, leasing, přidělení zelených karet
· Řešení pojistných událostí - Komunikace s pojišťovnou, servisem
· Komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi.
· Evidence a správa firemní dokumentace
· Objednávky kancelářských a hygienických potřeb pro administrativu
· Podpora managementu – zajištění ubytování, letenky, jízdenky a další asistence.
· Administrativní a organizační podpora personálnímu oddělení
· Organizační podpora při pořádání školení a firemních akcí
· Každodenní kontrola čistoty v prostorách firmy
· Zajištění péče o klienty a starost o průběh jednání – poskytnutí nezbytného servisu v podobě občerstvení, přípravy zasedacích místností, materiální zabezpečení a úklid
· Evidence v systému GPS Force - (zadávání klienta, vozidla, terminálů)
Pořadované znalosti a dovednosti
Vaší hlavní náplní bude administrativní podpora vedení společnosti, zajištění běžného provozu firmy a recepce.
Vzhledem k různorodosti práce a velkému množství úkolů, které jsou blíže popsány v pracovní náplni, vyžaduje tato pozice velmi dobrý time-management a schopnost určování priorit.
Převážnou část Vaší práce bude tvořit administrativní podpora vedení společnosti, a proto je důležitá zkušenost s prací v informačním systému a povědomí o způsobu správy dokumentů ve střední firmě. Řada těchto dokumentů má důvěrnou povahu a jsou důležité pro správní řízení, proto je nezbytně nutná velká míra diskrétnosti, osobní zodpovědnosti a spolehlivosti.
Rychlost psaní na klávesnici na úrovni 230 úhozů za minutu je nutností pro dobré zvládnutí práce v informačním systému.
Vaše pracovní benefity
náborový příplatek
příspěvek na stravu
5 týdnů dovolené
3 dny sick days
sleva na produkty
další finanční benefity
Zaujala Vás naše nabídka?
zaštele nám životopis
my se Vám ozveme
sejdeme se na pohovoru
nastoupíte k nám
Tento web pro přesnější cílení používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.